Strona główna

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Jak uszczęśliwić wombata czyli ZAKUPY!

Hejka :D
Rozumiem że jak startować to z powerem, a ja chcę wam wyjechać z tekstem że posty będą tylko raz w tygodniu ;-; Przykro mi ale mój pies złapał chorobę od kleszczową i chodzi cały znerwicowany bo boi się iść do weta ;-; Już jest prawie ok, ale jeszcze dziś na zatrzyk... Ale jako, że dziś poniedziałek, i nie nie chodzi mi o nowy odcinek GoT! Jako że lekcje minimalnie skrócone, a kieszonkowe wypłacone, Wombat poleciał do plastycznego i wydał cały hajs ;-; Poszłam po rzeczy do decupage,  a wyszłam z modeliną bo ,,inwentaryzacja części sklepu, za utrudnienia przepraszamy"....
Nie mniej w mojej głowie narodził się pomysł.... ale o tym powiem później.
Przejdźmy do zakupów!
PS; R.I.P jakości moich zdjęć...
3 kolory fimo <3
Brązowy - nr 77
Złoty - nr 111 /effect/ (nie żółty co da się zauważyć na kolejnym zdjęciu)
Ciemno zielony - nr 57
Do do złotej mam już plan ^^
Będę się kierować tym tutorialem: 
                                   https://www.youtube.com/watch?v=Xw5aEGVcOeU

Słodziutka-różowiutka wstążeczka - jedynie za 2 zł <3 Grzechem by było nie wziąć...

To niestety koniec tego króciutkiego posta C:
Wasz Wombat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz