Strona główna

czwartek, 23 kwietnia 2015

Przeczytane Marzec/Kwiecień

Hej :D
Dziś zaczynam serię która będzie się się pojawiała raz na miesiąc/dwa miesiące. Będą to krótkie recenzje książek jakie przeczytałam (te godne uwagi). A więc oficjalnie zaczynam i zapraszam.

 HOPELESS i LOSING HOPE
Colleen Hoover
No cóż.. to było coś w rodzaju ,,wszyscy czytają to ja też". No i przeczytałam. Książka jest napisana ciekawie ale nie moje klimaty :/ Zbyt dużo miłości, romansu.... Chociaż koniec książki pozytywnie mnie zaskoczył. Zniszczył tą otoczkę ,,typowego romansu" i dodał do książki... Aaaaa... Nie powiem wam!
W każdym razie jeśli lubicie książki-romanse to musicie to przeczytać.
Moja opinia: 7/10

Osobliwy dom pani Peregine i Miasto cieni
Ransom Riggs
Kolejna (jak na razie) 2 tomowa powieść. Ale ta powieść bardziej trafiła w mój gust. Dużo bardziej :D  Moje klimaty na sto procent dramat + przygoda + minimalna szczypta miłości+ druga wojna światowa + nutka horroru <3 to co kocham. Ogólnie chodzi o to że główny bohater - Jacob po śmierci dziadka (polskiego żyda urodzonego w czasach holokaustu) wyrusza w podróż do jego dawnego sierocińca by odkryć prawdę o dzieciach i ptaszysku z fotografii...
Gorąco polecam!
Moja opinia: 9/10

Kroniki rodu Kane: Cień węża
Rick Riordan
Trzecia część serii autora Persiaków <3 Nie zawiodłam się! Naprawdę ciekawe zakończenie, ale do rzeczy: dwójka młodych magów Carter i Sadie próbują powstrzymać węża Apopisa (uosobienie Chaosu) przed zniszczeniem Maat (porządku;równowagi). Muszą posunąć się do ostatecznego kroku, ale ceną za zwycięstwo jest śmierć...
Nic nowego ;-; Riordan jak zwykle napisał coś świetnego
Moja opinia: 9/10.

No cóż to tyle. :/ W tych miesiącach głownie wracałam do książek które na pewno zostaną zrecenzowane w najbliższym czasie albo trafiałam na gnioty :/
Więc do zobaczenia w kolejnym (na 100% handmade'owym poście!!!) poście.
Wasz wombat <3



2 komentarze:

  1. Ooo, tą drugą (dwutomową) już od jakiegoś czasu planuję przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto :D Według mnie to jedna z lepszych ,,nowszych" książek tego gatunku.

      Usuń