Strona główna

niedziela, 19 kwietnia 2015

Wombat prezentuje... ale właściwie co?

Hejka :D
Pewnie zastanawiacie się dlaczego wombat?
To nic nadzwyczajnego - moja przyjaciółka postanowiła że będę jej wombatem, no i jakoś tak mi zostało. Co jej przyszło do głowy? Sama nie wiem. Nie jestem puchata ani słodka... Ale sentymencik do dużych gryzoni i torbaczy mam. Tak naprawdę nazywam się Wika ale to chyba nie jest istotne.
Mieszkam sobie z rodzicami, świnką morską i pieskiem na Warmii, kilka kilometrów od Olsztyna.
Jestem nałogowcem jeśli chodzi o książki i seriale- a szczególnie jeśli chodzi o książki które stały się serialami. I TAK! Mam na myśli moją kochaną Pieśń lodu i ognia znaną pod nazwą pierwszej części serii jako GRA O TRON <3 Nie lubię Lannisterów - z wyjątkiem Tyriona i taty Lannistera xD Starkowie górą, najchętniej uciekłabym z domu by jeździć na wilkorze przez leśne ostępy Westeros...
Dobra, jak zwykle rozgadałam się o byle czym a nie mogę przejść do sedna, czyli
O CZYM BĘDZIE TEN BLOG?
Zaprezentuję wam recenzje książek, moje opowiadaniowe wypociny, fandomową - lub nie biżuterię, relacje z konwentów, recenzje seriali i wiele innych.
A więc do dzieła!
Wasz Wombat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz