Strona główna

piątek, 1 maja 2015

Smoki Daenerys zamieszkały na Baker Street.

Hejo! Dziś chciałabym wam przedstawić 3 prace które wykonałam za pomocą kalki kreślarskiej, serwetki oraz modeliny.

Ponieważ mój aparat mnie nie kocha macie dwa zdjęcia - prześwietlone i przyciemnione.

Mój pierwszy ambitny rysunek cienkopisami. Rysowałam na zwykłej kartce 3 grupościami czarnych cienkopisów następnie przekserowałam na serwetkę i przykleiłam i zalakierowałam. Jak widać lakier jeszcze nie wysechł ^^ TAK, TO NIE JEST DRUKOWANE.

Inspiracja z tumbrla ,,Sansa" mi trochę nie wyszła ale co tam. Praca przedstawia moje GoT marzenie... Kobieta owszem nie może być namiestnikiem ale lordem i owszem ^^ 


Tru ;-; To akurat wydrukowane na białej serwetce. (niewyschnięty lakier bo nie mogłam się doczekać)

I jak prezentują się na mojej szyi?


Dziś to wszystko. Nie wyjeżdżam na majówkę więc może jutro też pojawi się jakiś post...
Pozdrawiam, Wombat

2 komentarze:

  1. Czyżby fanka Sherlocka? :D Fajne naszyjniki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak!!! Sherlock życiem XD kocham to czekanie na kolejne sezony....

      Usuń