Strona główna

niedziela, 17 maja 2015

Misiowy naszyjnik + małe zakupy

Hejka :D
Dziś chcę wam przedstawić misia Zbysia(nie pytajcie, nie mój pomysł).
Nad futerkiem Zbysia siedziałam godzinę więc mam nadzieję że się wam spodoba :)


W końcu przemogłam lenistwo i podreptałam do papierniczego na starówkę.
Radzę wam poszukać w waszych miastach sklepów plastycznych Storm To nie reklama, tylko moja osobista opinia.. Najczęściej lubią się chować w małych uliczkach na starówkach . Przykłady? Olsztyn, Gdańsk....
W końcu mam narzędzia kulkowe ^^








Czytał ktoś? Fajne?

Do napisania :)
Wombat



6 komentarzy:

  1. Już kocham to futerko!!! Czyżby ta effect była taka sama jak moja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Nie patrzyłam na numerek twojej więc nie wiem :D

      Usuń
  2. Bardzo fajny misio :).
    Nie miałam nigdy farb Amsterdam, ale wiem, że mają dość dobrą opinię. Do czego zamierzasz ich użyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Zwykle używam ich do małych literek albo buziek kawai ale może znajdę jeszcze jakieś inne zastosowanie :D

      Usuń