Strona główna

sobota, 2 maja 2015

Wiosna, krety i wymianka.

Hejka :D
Majóweczka trwa, wiosna pełną parą no i wena na 100%!
Dzisiejsza notka będzie dosyć długa, więc już przechodzę do sedna.
Punkt pierwszy: kopco-kretowe charmsy. Moje pierwsze duże ciasto z którego wykrawałam kawałki.




Niedawno również zorganizowałyśmy sobie z pasiastą wymiankę. Jest mała ale naprawdę fajna. Ponieważ Pasiasta miała wczoraj urodziny do paczki dorzuciłam jakąś niespodziankę...
Wszystko przybyło w tym ślicznym koszyczku ^^

Drobne koraliki do bransoletek na szydełku. 

Zdjęcie rozmazane ;-; Chociaż mega podoba mi się ten kolor ^^ A do tego... tururururm jest transparentny! Będę testować.


Biała fimo soft z brokatem.
Oraz ta szydełkowa bransoletka ^^
Dziękuję Ci bardzo ^^
No i luźna część posta czyli wiosna na warmińskiej wsi XD












Flagi wywieszone?

Do napisania :*
Wombat



3 komentarze:

  1. Niniejszym stwierdzam, że ciacho jest bezbłędne. Super fotki roślinności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciacho :).
    Transparentne modeliny bardzo się zmieniają po wypaleniu, więc kolor może Cię trochę zdziwić ;).
    Na Twoje pytanie dotyczące ptaka odpowiedziałam u mnie na blogu w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że transparentne się zmieniają, tylko że w tym przypadku nie przyjrzałam się modelinie i nie wiedziałam że jest transparentna :D Nie jestem pewna co do ptaka. Najbardziej przypomina różeńca ale postaram się zrobić mu zdjęcie, żeby mieć pewność.Co do środowiska to widzę go na łąkowych rozlewiskach ;)

      Usuń